Kunder og forbrugere

Image

Vores kunder

Vores mange produkter bliver solgt gennem flere forskellige kanaler. Vi har et meget tæt samarbejde med vores kunder, og vi har som mål, at vores arbejde med produkter og kategorier skal skabe øget værdi for hele værdikæden.

Vores kunder kan inddeles i to hovedgrupper. Den ene gruppe er detailhandlen, som er Coop, Salling Group, Rema 1000, Dagrofa, Fleggaard, ABC og Nemlig.com m.fl. Den anden gruppe er den, vi samlet benævner udebespisning, som er restauranter, kantiner, hoteller, servicestationer og hele convenience sektoren.

Vi sælger primært vores produkter på det danske marked men har også kunder i de andre nordiske lande, i Tyskland og i de øvrige europæiske lande.

Vores forbrugere

Hos os er forbrugerne centrale, når vi arbejder med at styrke vores mærkevarers positioner samt bygge bånd og tillid mellem vores mærker og forbrugeren. Derfor er det afgørende, at vi forstår nutidens forbrugere, så vi kan tilbyde produkter, der imødekommer deres fremtidige ønsker og behov. Forbrugerne stiller større og større krav til de produkter, de køber samtidig med, at deres behov og adfærd konstant ændres.

Hos Stryhns ønsker vi at nå ud til så mange forbrugere som muligt i en verden, hvor forbrugernes præferencer er skiftende. Dagens forbrugere forholder sig forskelligt til vores produkter afhængig af situationen. Det kræver en dyb forbrugeradfærdsforståelse og en stor indsigt i deres medievaner.

Trends og tendenser har stor betydning for vores arbejde. Og ligesom innovation kræver det mod at udfordre konventionerne. Det afspejler sig tydeligt i vores produktlanceringer. Via målrettede forbrugeranalyser er forbrugerne og kunderne direkte involverede i de afgørende beslutninger om valget af blandt andet produkter, smagsretninger, priser og emballageløsninger. Andre gange er det den brand ansvarlige, som udfordrer markedet med innovationer, som forbrugeren ikke selv vidste, at de efterspurgte.